чекаЇМО тебе
у 1200
магазинах мережі
3 851 696
УЧАСНИКІВ
ПриєднуЇМОся
Відправляй цифру 1 на номер 8101 (Відправка SMS-повідомлень на номер 8101 для покупців – БЕЗКОШТОВНА!) та отримай віртуальну картку або ж отримай картку в точках продажу «Наша Ряба», «М’ясомаркет», «Döner Маркет» та «Українське Курча»
ЗбираЇМО
Накопичуй 1% від суми чеку на карту «ЇМО!»
ВитрачаЇМО
Ти можеш використовувати бонусні гривні для наступних покупок у точках продажу «Наша Ряба», «М'ясомаркет» та «Українське Курча»:
та фастфуду з м’ясом курки чи яловичини у точках продажу «Döner Маркет», і оплатити ними повну суму чека або його частину.
Надішли їх нам і ми відповімо протягом доби
Ознайомся з повними правилами програми лояльності
Вінницька область
Вінницька область
Вінницька область
Вінницька область
Вінницька область
Вінницька область
Вінницька область
Вінницька область
Вінницька область
Вінницька область
Вінницька область
Вінницька область
Вінницька область
Вінницька область
Вінницька область
Вінницька область
Вінницька область
Волинська область
Волинська область
Волинська область
Волинська область
Волинська область
Волинська область
Волинська область
Волинська область
Волинська область
Дніпропетровська область
Дніпропетровська область
Дніпропетровська область
Дніпропетровська область
Дніпропетровська область
Дніпропетровська область
Дніпропетровська область
Дніпропетровська область
Дніпропетровська область
Дніпропетровська область
Дніпропетровська область
Донецька область
Донецька область
Донецька область
Донецька область
Донецька область
Житомирська область
Житомирська область
Житомирська область
Житомирська область
Житомирська область
Житомирська область
Житомирська область
Житомирська область
Житомирська область
Житомирська область
Закарпатська область
Закарпатська область
Закарпатська область
Закарпатська область
Закарпатська область
Закарпатська область
Закарпатська область
Закарпатська область
Закарпатська область
Закарпатська область
Закарпатська область
Запорізька область
Івано-Франківська область
Івано-Франківська область
Івано-Франківська область
Івано-Франківська область
Івано-Франківська область
Івано-Франківська область
Івано-Франківська область
Київська область
Київська область
Київська область
Київська область
Київська область
Київська область
Київська область
Київська область
Київська область
Київська область
Київська область
Київська область
Київська область
Київська область
Київська область
Київська область
Київська область
Кіровоградська область
Кіровоградська область
Кіровоградська область
Кіровоградська область
Кіровоградська область
Кіровоградська область
Кіровоградська область
Кіровоградська область
Кіровоградська область
Кіровоградська область
Кіровоградська область
Кіровоградська область
Кіровоградська область
Кіровоградська область
Кіровоградська область
Кіровоградська область
Кіровоградська область
Львівська область
Львівська область
Львівська область
Миколаївська область
Миколаївська область
Миколаївська область
Миколаївська область
Миколаївська область
Одеська область
Одеська область
Одеська область
Одеська область
Одеська область
Одеська область
Одеська область
Одеська область
Одеська область
Одеська область
Одеська область
Одеська область
Одеська область
Одеська область
Одеська область
Одеська область
Одеська область
Одеська область
Одеська область
Полтавська область
Полтавська область
Полтавська область
Полтавська область
Полтавська область
Полтавська область
Полтавська область
Рівненська область
Рівненська область
Рівненська область
Рівненська область
Сумська область
Сумська область
Сумська область
Сумська область
Сумська область
Сумська область
Тернопільська область
Тернопільська область
Тернопільська область
Тернопільська область
Тернопільська область
Тернопільська область
Тернопільська область
Тернопільська область
Тернопільська область
Тернопільська область
Тернопільська область
Тернопільська область
Тернопільська область
Тернопільська область
Тернопільська область
Тернопільська область
Тернопільська область
Харківська область
Харківська область
Харківська область
Херсонська область
Херсонська область
Херсонська область
Хмельницька область
Хмельницька область
Хмельницька область
Хмельницька область
Хмельницька область
Хмельницька область
Хмельницька область
Хмельницька область
Хмельницька область
Черкаська область
Черкаська область
Черкаська область
Черкаська область
Черкаська область
Черкаська область
Черкаська область
Черкаська область
Черкаська область
Чернівецька область
Чернівецька область
Чернівецька область
Чернівецька область
Чернівецька область
Чернівецька область
Чернівецька область
Чернівецька область
Чернігівська область
Чернігівська область
Чернігівська область
Чернігівська область
Чернігівська область
Чернігівська область
Чернігівська область
Чернігівська область
Чернігівська область
Чернігівська область
Чернігівська область
Чернігівська область
Офіційні правила
Редакція від «01» вересня 2021 року.
Рекламної Акції «Програма лояльності «ЇМО!»» у фірмових точках продажу (надалі – «Правила») ТМ «Наша Ряба», ТМ «М`ясомаркет», ТМ «Doner Маркет», ТМ «Українське Курча» та ТМ “Секрети Шефа»
1. Організатор/Виконавець Акції, територія та строки проведення рекламної акції «Програма лояльності «ЇМО!»» у фірмових точках продажу ТМ «Наша Ряба», ТМ «М`ясомаркет», ТМ «Doner Маркет», ТМ «Українське Курча» та ТМ “Секрети Шефа», терміни і поняття.
1.1. Організатором рекламної Акції «Програма лояльності «ЇМО!»» у фірмових точках продажу ТМ «Наша Ряба», ТМ «М'ясомаркет», ТМ «Doner Маркет», ТМ «Українське Курча» та гастростудії ТМ «Секрети Шефа» (надалі — «Програма лояльності») є ПрАТ «МХП» (код ЄДРПОУ 25412361, юридична адреса: 08800, Київська обл., Миронівський район, місто Миронівка, вул. Елеваторна, буд.1), надалі — «Організатор».
1.2. Виконавцем Програми лояльності є ПрАТ «МХП» (юридична адреса: 08800, Київська обл., Миронівський район, місто Миронівка, вул. Елеваторна, буд.1), надалі — «Виконавець».
1.3. Строки проведення Програми лояльності: на постійній основі, починаючи з 01 вересня 2021 року (надалі — «строк проведення Програми лояльності»).
1.4. Територія проведення Програми лояльності (Адресна Програма): Програма лояльності проводиться на всій території України, за винятком тимчасово окупованих територій України, на якій органи державної влади України тимчасово не здійснюють свої повноваження (частини Донецької та Луганської областей), АР Крим, лише у фірмових точках продажу ТМ «Наша Ряба», ТМ «М'ясомаркет», ТМ «Doner Маркет», ТМ «Українське Курча» та гастростудії ТМ «Секрети Шефа» перелік яких вказаний на сайті myimo.com.ua, (далі — «Місце проведення Програми лояльності»).
1.5. Бал — базова одиниця розрахунку в Програмі лояльності. Умови нарахування балів вказані в п.4 Правил.
1.6. Бонусні гривні — умовні одиниці винагороди, які Організатор/Виконавець Програми лояльності нараховує учасникам, що виконують умови Програми лояльності (надалі — «бонусні гривні»). Умови нарахування і використання бонусних гривень вказані в п.5 Правил.
1.7. Куряча продукція – це продукція з цілої курки або її частин та органів, що виробляється та реалізується під ТМ «Наша Ряба», ТМ «Наша Ряба Апетитна», ТМ «Курка по-домашньому».
1.8. Ключ - вся інформація, яку вводить клієнт при реєстрації на сайті та мобільному додатку програми лояльності, у тому числі логін і пароль.
1.9. Віртуальна картка Учасника - це електронна картка, яка не має фізичного носія, але є повноцінною карткою програми лояльності «ЇМО!». Віртуальна карта дозволяє Учаснику накопичувати бали за придбання товарів, а також використовувати бонусні гривні на покупку курячої продукції та бакалії ТМ «Наша Ряба», ТМ «Наша Ряба Апетитна» та ТМ «Курка по-домашньому», яловичої продукції ТМ «Scott Smeat», бакалії, бульонів та крем-супів ТМ «Секрети Шефа», кулінарії МХП у точках продажу «Наша Ряба», «М'ясомаркет», «Українське Курча» та «Секрети Шефа», фастфуду з м'ясом круки чи яловичини у точках продажу «Döner Маркет» та «Секрети Шефа». Віртуальну карту можна отримати на сайті, у мобільному додатку «ЇМО!» та за допомогою відправки SMS -повідомлення з цифрою «1» (один) на короткий номер 8101.
1.10. Організатор залишає за собою право в односторонньому порядку змінювати умови Програми. Зміни набувають чинності з моменту опублікування змінених умов Програми на сайті myimo.com.ua
2. Участь у Програмі лояльності.
2.1. Учасниками Програми лояльності можуть бути громадяни України, які проживають на території України та досягли повноліття (18 років) на момент прийняття рішення про участь в Акції, та які ретельно дотримуються виконання всіх умов Програми лояльності, зазначених в цих Правилах (надалі — «Учасник» або «Учасники»).
2.2. Фактом заповнення паперової реєстраційної анкети, відправки SMS-повідомлення з номером/штрих-кодом Картки на короткий номер 8101, дзвінком на гарячу лінію для проведення реєстрації, отриманням віртуальної Картки та заповненням реєстраційної форми на сайті або у мобільному додатку програми лояльності «ЇМО!», кожен Учасник підтверджує свою повну згоду з усіма умовами даних Правил. Своєю участю Учасник Програми лояльності підтверджує повну відповідність правилам Програми лояльності, зокрема, тим, що стосуються віку та громадянства.
2.3. На Учасника Програми лояльності поширюватимуться діючі Правила участі з усіма внесеними до них змінами з моменту одержання Картки постійного покупця.
2.4. Учасниками Програми лояльності не визнаються і не мають права брати участь у Програмі лояльності:
2.4.1. особи, яким на момент заповнення анкети ще не виповнилось 18 років;
2.4.2. особи, що не є громадянами України.
3. Умови участі у Програмі лояльності.
3.1. Для участі у Програмі лояльності Учаснику необхідно протягом строку проведення Програми лояльності:
3.1.1. Отримати у продавця фірмової точки продажу продажу ТМ «Наша Ряба», ТМ «М'ясомаркет», ТМ «Doner Маркет», ТМ «Українське Курча» та гастростудії ТМ «Секрети Шефа» (надалі — «ФТП»), картку постійного покупця (надалі — «Картку») або отримати віртуальну картку на сайті/мобільному додатку програми лояльності чи за допомогою відправлення SMS-повідомлення з цифрою «1» (один) на короткий номер 8101.
3.1.2. Повідомити продівцю номер мобільного телефону для здійснення реєстрації пластикової картки на касі фірмової точки продажу продажу ТМ «Наша Ряба», ТМ «М'ясомаркет», ТМ «Doner Маркет», ТМ «Українське Курча» та гастростудії ТМ «Секрети Шефа» або
3.1.3. Відправити SMS-повідомлення із 13 цифрами штрих-коду/номером картки на короткий номер 8101, для отримання віртуальної - відправити SMS-повідомлення з цифрою «1» (один) на короткий номер 8101.; або
3.1.4. Заповнити реєстраційну форму на сайті myimo.com.ua або в мобільному додатку програми лояльності «ЇМО!».
3.1.5. Використовувати Картку постійного покупця, здійснюючи кожну наступну покупку будь-яких товарів у ФТП та гастростудії, для нарахування балів на Картку, окрім переліку товарів, визначеному в п.4.8 даних Правил.
3.1.6. Картка постійного покупця діє в усіх ФТП та гастростудії з зазначеною інформацією «тут діє програма лояльності «ЇМО!» або «тут діє картка «ЇМО!»» і протягом строку дії Програми лояльності.
3.1.7. В одному чеку може бути проскановано не більше однієї Картки постійного покупця.
3.2. У разі, якщо Учасник по будь-яким причинам не може заповнити реєстраційну анкету на сайті або в мобільному додатку програми лояльності «ЇМО!», Учасник може отримати у продавця ФТП додаткову паперову реєстраційну анкету. У цьому випадку Учасник повинен вказати номер отриманої Картки постійного покупця у полі «Картка постійного покупця № додаткової реєстраційної анкети та заповнити персональні дані у всіх обов'язкових полях анкети.
3.3. Після отримання заповненої паперової реєстраційної анкети Організатор/Виконавець перевіряє дані, внесені в анкету, та активує її протягом не менше, ніж 14 календарних днів з моменту її заповнення.
3.4. При реєстрації пластикової картки шляхом відправки SMS-повідомлення із 13 цифрами штрих-коду/номеру картки або отриманням віртуальної картки шляхом відправлення SMS-повідомлення з цифрою «1» (один) на короткий номер 8101, активація картки проводиться протягом доби.
3.5. При здійсненні реєстрації необхідно коректно заповнені всі обов’язкові поля, що позначені (*) та номер мобільного телефону. Після реєстрації Учасник отримає SMS-повідомлення на мобільний номер, який вказаний при реєстрації, з інформацією про те, що Картка зареєстрована.
3.6. Для можливості швидкої реєстрації пластикової Картки шляхом відправки SMS-повідомлення із 13 цифрами штрих-коду/номеру Картки на короткий номер 8101, Організатор/Виконавець користується послугами ТОВ «Українська архівна компанія – архів» (далі – Архівна компанія) (код ЄДРПОУ – 38322218, адреса: 01001 м. Київ, вул. Прорізна, будинок 9, літера А, приміщення 20), зокрема під час заповнення Анкети клієнта. Для збору інформації, архівна компанія здійснює телефонні дзвінки клієнтам з номеру 044 583 03 90. Архівна компанія розумно забезпечує безпеку персональних даних при проведенні їх обробки, в т.ч. виконує всі технічні заходи для запобігання витоку/втрати/поширення персональних даних. Архівна компанія не використовує отриману інформацію, включаючи персональні дані, зазначені в Анкетах та виконує всі необхідні заходи для забезпечення конфіденційності всіх персональних даних, отриманих під час збору та обробки
3.7. У разі, якщо дані в реєстраційній анкеті неповні або некоректно заповнені, представник Виконавця телефонує Учаснику з метою отримання повної необхідної інформації. За бажанням учасника Акції, доповнення/зміна даних в реєстраційній анкеті можуть бути здійснені шляхом надсилання e-mail повідомлення на електронну адресу представників Виконавця або дзвінком на гарячу лінію ТМ «Наша Ряба».
3.8. У разі, якщо анкета не активована, через 20 календарних днів після здійснення першої покупки з використанням Картки на чеку буде відображена така інформація: «Ваша анкета не зареєстрована. Деталі за телефоном 0 800 500 001». Після того, як анкета буде зареєстрована, на чеку буде відображене прізвище, ім'я та по батькові власника Картки постійного покупця.
3.9. Учасник, телефонуючи на номер гарячої лінії 0 800 500 001, повідомляючи свій номер телефону продавцю ФТП для здійснення реєстрації на касі, заповнюючи форму он-лайн реєстрації на сайті Програми або в мобільному додатку, відправляючи SMS на короткий номер 8101 для проходження реєстрації у Програмі, тим самим підтверджує, що йому виповнилось 18 років, він ознайомлений та погоджується з правилами Програми і дає згоду на внесення його персональних даних до електронної бази даних, що належить Організатору.
3.10. Право на отримання бонусних гривень мають лише ті Учасники, картки яких є зареєстрованими.
3.11. Учасник Програми лояльності може користуватися перевагами Програми лояльності з використанням лише однієї зареєстрованої Картки постійного покупця. На один мобільний номер телефону Учасника допускається реєстрація однієї Картки постійного покупця.
3.12. Картка постійного покупця вважається активованою лише після здійснення покупцем першої покупки з її використанням.
3.13. Продавець ФТП, що здійснює розрахунок з покупцем, має право відмовити в участі y Програмі лояльності у наступних випадках:
3.13.1. Відсутність технічної або іншої можливості для нарахування балів на момент звернення покупця (технічна несправність обладнання);
3.13.2. Відсутність у наявності карток Постійного покупця програми лояльності (для нових Учасників та для відновлення втраченої Картки).
3.14. В рамках діючої програми лояльності Організатор залишає за собою право проводити випуск карт постійного покупця з наданням спеціальних умов для Учасників програми.
3.14.1. Компанією-організатором забороняється одночасне використання Учасниками програми лояльності карт постійного покупця «ЇМО!» з картами, за якими встановлені спеціальні умови.
3.14.2. При оформленні Учасником карти постійного покупця зі спеціальними умовами, компанія-організатор залишає за собою право в односторонньому порядку здійснювати блокування інших діючих карток постійного покупця з даного Учасника, без додаткового інформування або повідомлення Учасника в термін один календарний місяць після реєстрації, оформлення карти зі спеціальними умовами.
3.15. Учасник має право припинити свою участь у Програмі лояльності в будь-який час, зателефонувавши за номером Гарячої лінії: 0 800 500 001 (усі дзвінки зі стаціонарних та мобільних телефонів по території України безкоштовні) та повідомивши оператору наступну інформацію: номер Картки постійного покупця, ПІБ, адресу проживання, дату народження та номер телефону, що був вказаний у анкеті та підтвердити в усній формі своє бажання припинити участь в Програмі лояльності. У цьому випадку членство Учасника в Програмі лояльності припиняється з моменту отримання повідомлення Учасника оператором Гарячої лінії, а бали анулюються, за умови згоди Учасника.
3.16. Для відновлення втраченої або пошкодженої Картки постійного покупця Учаснику необхідно протягом строку проведення Програми лояльності:
3.16.1. Зателефонувати на Гарячу лінію і повідомити оператору про необхідність блокування поточної Картки. При цьому оператору потрібно надати наступну інформацію про себе: ПІБ, адреса проживання, дату народження та номер телефону, що була вказана в реєстраційній анкеті;
3.16.2. Якщо повідомлені особисті дані Учасника коректні, оператор блокує Картку в системі. З цього моменту жодні дії з Карткою проводити неможливо. При цьому всі накопичені бали і бонусні гривні зберігаються на Картці;
3.16.3. Після блокування Картки звернутися до продавця ФТП ТМ «Наша Ряба», ТМ «М'ясомаркет», ТМ «Doner Маркет», ТМ «Українське Курча» та гастростудії ТМ «Секрети Шефа» для отримання нової Картки Постійного покупця;
3.16.4. Заповнити паперову папреєстраційну анкету, зробивши позначку в полі «відновлення Картки постійного покупця», та залишити її у скриньці для реєстраційних анкет у місці проведення Програми лояльності або зателефонувати на Гарячу лінію ТМ «Наша Ряба» для проведення реєстрації;
3.16.5. Всі накопичені бали і бонуси переносяться на нову (видану) Картку протягом 20 робочих днів, з моменту заповнення нової анкети.
3.17. Організатор/Виконавець не несе відповідальності за несанкціоноване використання Картки постійного покупця, якщо Учасник не повідомив про втрату Картки.
3.18. Якщо Учасник не повідомив Організатору/Виконавцю про необхідність блокування Картки постійного покупця в разі її втрати, крадіжки, тощо, бонусні гривні, що були несанкціоновано використанні з відповідної Картки, не повертаються.
3.19. Картка постійного покупця діє на постійній умові, за винятком випадків, вказаних в п.3.13 і 3.14, або до будь-якої іншої дати припинення дії Картки, згідно з діючими Правилами участі.
3.20. Інформацію про кількість балів Учасник може отримати:
- на фіскальному чеку після здійснення покупки;
- за телефоном гарячої лінії 0 800 500 001;
- спитавши продавця в фірмовій точці продажу
– для цього продавець має просканувати Картку на касі без проведення продажу;
- на веб-сайті програми лояльності «ЇМО!» myimo.com.ua
- у мобільному додатку програми лояльності «ЇМО!»
4. Нарахування балів
4.1. Для нарахування балів за покупки Учасник повинен пред’являти свою пластикову Картку постійного покупця або віртуальну Картку у мобільному пристрої на касовому терміналі у місці проведення Програми лояльності при здійсненні кожної покупки.
4.1.1. У разі відсутності пластикової чи віртуальної Картки у зареєстрованого Учасника на момент здійснення покупки у ФТП, Учасник має можливість нарахувати бали за покупку, повідомивши продавцю номер мобільного телефону, який був вказаний при реєстрації. Для цього у момент здійснення покупки у ФТП має бути інтернет-з’єднання на касі.
4.2. Бали нараховуються за купівлю будь-яких товарів у ФТП, яка бере участь в Програмі лояльності, окрім переліку, вказаному в п. 4.8, при нарахуванні балів застосовуються наступні алгоритми обрахунку: 1 грн = 1 бал.
4.3. Кількість накопичених Учасником балів вказується у чеку в рядку «Накопичено за місяць ххх. Балів». Термін актуалізації балансу складає до 24 годин.
4.4. Нарахування балів відбувається за перші 5 (п’ять) покупок (які фіксуються 5-ма окремими фіскальними чеками) на загальну суму, яка не повинна перевищувати 1 000 балів за один календарний день без урахування акційних та подарункових балів. На подальші покупки в цей день бали не нараховуються.
4.5. Кожен новий Учасник має можливість отримати додатково одноразово 400 балів за умови, що після активації Картки Учасник здійснить чотири покупки у ФТП протягом 14 календарних днів. Для отримання додаткових 400 балів зараховується лише одна покупка на добу.
4.6. Кожен Учасник має можливість отримати додатково одноразово 500 балів на честь дня народження за умови наявності заповненої коректної дати народження в анкеті Учасника програми.
4.7. Організатор/Виконавець має право списувати бали з Картки постійного покупця у наступних випадках:
- бали були зараховані помилково;
- бали були зараховані за транзакцію, що була скасована;
- у випадку повернення товару;
- у разі виявлення шахрайства та зловживання правами, отриманими згідно умов Рекламної акції.
4.8. Бали не нараховуються на Картку постійного покупця при покупці тютюнових, алкогольних та слабоалкогольних напоїв.
4.9. Бали на Картку постійного покупця не нараховуються на розмір суми бонусних гривень, які були використані при сплаті повної суми чеку або її частини при здійсненні покупки. Нариклад, сума покупки до сплати дорівнює 150 грн, використано бонусів 50 грн., сума нарахованих балів за покупку буде дорівнювати 100 балів.
4.10. Накопичені бали не можуть бути виплачені Учаснику готівкою.
4.11. Організатор залишає за собою право призупинити або припинити участь в програмі будь-якого її Учасника без попереднього повідомлення шляхом блокування Картки в разі таких обставин:
4.11.1. Використання чи спроба використання Карток у спосіб, який не відповідає умовам та правилам Програми.
4.11.2. Будь-яка обґрунтована підозра у зловживаннях з боку Учасника щодо його участі у Програмі.
5. Нарахування і використання бонусних гривень
5.1. Тривалість періоду, в який відбувається накопичення балів, складає 1 (один) календарний місяць (надалі — звітний місяць).
5.2. Протягом перших 7 (семи) календарних днів місяця, що слідує за звітним, накопичені Учасником бали переводяться в бонусні гривні.
5.3. Бонусні гривні нараховуються у співвідношенні 1 бал — 0,01 бонусна гривня до використання.
5.4. Бонусні гривні можуть бути використані для зменшення суми чека на відповідну кількість гривень при покупці курячої продукції та бакалії ТМ «Наша Ряба», ТМ «Наша Ряба Апетитна» та ТМ «Курка по-домашньому», яловичої продукції ТМ «Scott Smeat», бакалії, бульонів та крем-супів ТМ «Секрети Шефа», кулінарії МХП у точках продажу «Наша Ряба», «М'ясомаркет», «Українське Курча» та «Секрети Шефа», фастфуду з м'ясом курки чи яловичини у точках продажу «Döner Маркет» та «Секрети Шефа», в яких діє Програми лояльності.
5.5. У випадку повернення, у відповідності до Закону України «Про захист прав споживачів», Учасником Програми придбаних товарів та отримання ним сплачених коштів, використані при цьому бонусні гривні будуть повернені на Картку, а бали нараховані за цю покупку списані протягом 24 годин після повернення товару. При цьому процедура повернення товару має обов’язково відбуватись з використанням Картки постійного покупця та при пред’явленні чека покупки.
5.6. Бонусні гривні можна використати для оплати повної суми чека або її частини лише тим Учасникам, анкети яких є зареєстрованими та активованими.
5.7. Бонусні гривні можуть бути використані протягом 360 календарних днів з моменту нарахування.
5.8. Якщо бонусні гривні не були використані протягом періоду, вказаного в п.5.8, невикористані бонусні гривні скасовуються.
5.9. Бонусні гривні можна використати для оплати повної суми чека або її частини за умови, що сума оплати грошима має становити не менше, ніж 0,1 грн.
5.10. Про кількість нарахованих бонусних гривень та можливість їх використання касир ФТП повідомляє Учасника при здійсненні ним покупки і пропонує використати бонусні гривні для зменшення суми поточного чека.
5.11. У разі відсутності пластикової чи віртуальної Картки у зареєстрованого Учасника на момент здійснення покупки у ФТП, Учасник має можливість використати бонуси на покупку курячої продукції та бакалії ТМ «Наша Ряба», ТМ «Наша Ряба Апетитна» та ТМ «Курка по-домашньому», яловичої продукції ТМ «Scott Smeat», бакалії, бульонів та крем-супів ТМ «Секрети Шефа», кулінарії МХП у точках продажу «Наша Ряба», «М'ясомаркет», «Українське Курча» та «Секрети Шефа», фастфуду з м'ясом курки чи яловичини у точках продажу «Döner Маркет» та «Секрети Шефа», в яких діє Програми лояльності, повідомивши продавцю номер мобільного телефону, який був вказаний при реєстрації та повідомивши код перевірки з смс-повідомлення. Для цього у момент здійснення покупки у ФТП обов’язково має бути інтернет-з’єднання на касі.
6. Використання та зберігання персональних даних Учасників Програми лояльності
6.1. Беручи участь в Програмі лояльності, кожен Учасник тим самим підтверджує свою згоду на обробку наданої ним з метою участі в даній Програмі лояльності інформації (а саме, збирання, зберігання, використання та обробку такої інформації, а також її передачу третім особам).
6.1.1. Учасник, телефонуючи на номер гарячої лінії 0 800 500 001, заповнюючи форму он-лайн реєстрації на сайті Програми або в мобільному додатку, відправляючи SMS на короткий номер 8101 для проходження реєстрації у Програмі чи отримання Віртуальної Картки, тим самим підтверджує, що йому виповнилось 18 років та відповідає вимогам до Учасників програми лояльності, зазначеним в п.2.1 цих Правил, він ознайомлений та погоджується з правилами Програми і дає згоду на внесення його персональних даних до електронної бази даних, що належить Організатору.
6.2. Виконавець гарантує збереження персональних даних Клієнта/Учасника від втрати, пошкоджень, фальсифікації і незаконного розповсюдження.
6.3. Обробка персональних даних Учасників Програми лояльності шляхом збору, систематизації, накопичення, зберігання, оновлення, зміни бази персональних даних відбувається в межах і спосіб встановлений Законом України «Про захист персональних даних» № 2297-VI від 01.06.2010 року.
6.4. Приймаючи участь в Програмі лояльності кожен Учасник Програми лояльності тим самим підтверджує свою згоду на безкоштовне використання наданої ним інформації, його особистих даних Організатором/Виконавцем, з маркетинговою метою, методами, що не порушують чинне законодавство України (в т.ч. шляхом передачі третім особам), зокрема, на безоплатне використання його імені, прізвища, фотографії, інтерв’ю або інших матеріалів про нього (у разі надання учасником письмової згоди) з рекламною/маркетинговою метою, в т.ч. право публікації (в т.ч. його ім’я та фотографії) в засобах масової інформації, будь-яких друкованих, аудіо та відеоматеріалах, інтерв'ю зі ЗМІ, а також для надсилання інформації на адреси, вказані учасником Програми лояльності при реєстрації, повідомлень (в т.ч. рекламного характеру) тощо, без будь-яких обмежень за територією (в тому числі, право на транскордонну передачу), часом та способом використання, та вказане використання жодним чином не відшкодовуватиметься Організатором/Виконавцем та/або будь-якою третьою особою. Усі відео- та фотоматеріали, зроблені за участю учасників Програми лояльності, створені під час проведення Програми лояльності та/чи у зв’язку з Програмою лояльності, є власністю Організатора/Виконавця і використовуються без будь-якого відшкодування Учасникам. Усі права інтелектуальної власності, що виникають у зв’язку з виконанням цього пункту Правил, належать Організатору/Виконавцю.
6.5. Виконавець не несе відповідальності за несанкціонований доступ третіх осіб до сховища ключів Учасника Програми лояльності під час реєстрації на сайті та в мобільному додатку програми лояльності в разі відсутності ліцензійного програмного забезпечення, відсутності антивірусних і антишпигунських програм, що забезпечують захист від несанкціонованого доступу до інформації Клієнта на персональному пристрої Учасника Програми (комп’ютер, мобільний телефон тощо), з якого здійснюється реєстрація.
6.6. Персональні дані учасників Програми лояльності будуть використовуватися виключно Виконавцем або уповноваженими ним особами, які діють на основі угод про нерозголошення конфіденційних даних у зв'язку з проведенням цієї Програми лояльності та виключно в рамках проведення Програми лояльності, і не будуть надаватися жодним третім особам для цілей, не пов'язаних з цією Програмою лояльності. Відносно всіх персональних даних, наданих учасниками Програми лояльності, Виконавець або уповноважені ним особи будуть дотримуватися режиму їх конфіденційності та вживати заходів щодо забезпечення безпеки персональних даних у відповідності до Закону України «Про захист персональних даних» № 2297-VI від 01.06.2010 року.
7. Інші умови та визначення
7.1 Правила та умови може бути змінено та/або доповнено Організатором/Виконавцем Програми лояльності протягом усього терміну проведення Програмі лояльності. Зміна та/або доповнення Правил та умов Програми лояльності можливі у випадку їх затвердження Організатором/Виконавцем Акції та оприлюднення на веб-сайті myimo.com.ua
Такі зміни та доповнення набувають чинності з моменту опублікування на веб-сайті myimo.com.ua, якщо інше не буде спеціально визначено безпосередньо змінами/доповненнями до Правил.
7.2 Організатор/Виконавець залишає за собою право призупинити або припинити дію Програми лояльності в будь-який час, повідомивши про це учасників програми не пізніше, ніж за 14 календарних днів шляхом розміщення відповідної інформації в місцях проведення Програми лояльності та оприлюднення на веб-сайті myimo.com.ua
7.3. Участь в Програмі лояльності автоматично означає факт ознайомлення та повну та безумовну згоду Учасника Програми лояльності з даними Правилами. Порушення Учасником Програми лояльності цих Правил або відмова Учасника Програми лояльності від належного виконання цих Правил вважається відмовою Учасника від участі в Програмі лояльності. При цьому така особа не має права на одержання від Організатора/Виконавця будь-якої компенсації.
7.4. У випадку виникнення ситуації, що припускає неоднозначне тлумачення цих Правил, будьяких невирішених питань та/або питань, не врегульованих цими Правилами, остаточне рішення приймається Організатором. Ці Правила можуть бути змінені та/або доповнені Організатором протягом всього строку проведення Програми лояльності. Зміна та/або доповнення цих Правил можливі у випадку їх затвердження Організатором та їх оприлюднення у тому ж порядку, що визначений для інформування про Правила. Такі зміни та доповнення набувають чинності з моменту опублікування на сайті myimo.com.ua, якщо інше не буде спеціально визначено безпосередньо змінами/доповненнями до цих Правил.
7.5. Територія проведення Програми лояльності здійснюється згідно Адресної Програми, яка розміщена на сайті myimo.com.ua Кількість ФТП, що беруть участь у програмі лояльності можуть змінюватись, що буде оприлюднене на сайті myimo.com.ua
ПОШИРЕНІ ПИТАННЯ
Рекламної Акції «Програма лояльності «ЇМО!» у фірмових точках продажу ТМ «Наша Ряба», ТМ «М'ясомаркет», ТМ «Doner Маркет», ТМ «Українське Курча» та гастростудії ТМ «Секрети Шефа»
1. Що таке «ЇМО!»?
«ЇМО!» — це програма лояльності для постійних ТМ «Наша Ряба», ТМ «М'ясомаркет», ТМ «Doner Маркет», ТМ «Українське Курча» та гастростудії ТМ «Секрети Шефа». За покупку будь-яких товарів у фірмових точках продажу її учасники отримують бали. Ці бали кожного місяця переводяться в бонусні гривні.
2. У чому переваги участі в програмі «ЇМО!»?
Отримані завдяки участі в програмі бонусні гривні ви можете використовувати для оплати повної суми чека або її частини, купуючи курячу продукцію та бакалію ТМ «Наша Ряба», ТМ «Наша Ряба Апетитна» та ТМ «Курка по-домашньому», яловичу продукції ТМ «Scott Smeat», бакалію, бульони та крем-супи ТМ «Секрети Шефа», кулінарію МХП у точках продажу «Наша Ряба», «М'ясомаркет», «Українське Курча» та «Секрети Шефа», фастфуд з к м'ясом курки чи яловичини у точках продажу «Döner Маркет» та «Секрети Шефа», в яких діє Програма лояльності. Крім того, учасники програми лояльності можуть приймати участь у спеціальних акціях та користуватися ексклюзивними пропозиціями.
3. Як стати учасником програми «ЇМО!»?
Учасником програми лояльності може стати будь-який повнолітній громадянин України. Для участі необхідно зареєструвати віртуальну картку за номером телефону або отримати пластикову картку в точках продажу «Наша Ряба», «М’ясомаркет», «Döner Маркет», «Українське Курча» та «Секрети Шефа». або
Відправити SMS-повідомлення на короткий номер 8101* із 13 цифрами штрих-коду/номеру картки. Для отримання віртуальної картки відправте SMS-повідомлення на короткий номер 8101* з цифрою «1» (один) або
Заповнити електрону анкету у своєму Особистому кабінеті на сайті або в мобільному додатку, а потім активувати Картку, зробивши першу покупку з її використанням. *Відправлення SMS-повідомлення для абонентів національних GSM операторів є безкоштовним.
4. Чи можна отримати дві чи більше картки постійного покупця?
Кожний учасник програмі лояльності має право на одну активовану Картку постійного покупця.
5. Як нараховуються бали й бонусні гривні?
За кожну гривню, витрачену у фірмових точках продажу ТМ «Наша Ряба», ТМ «М'ясомаркет», ТМ «Doner Маркет», ТМ «Українське Курча» та гастростудії ТМ «Секрети Шефа» з пред’явленням Картки постійного покупця, на вашу Картку нараховується 1 бал. Бали не нараховуються за придбання тютюнових виробів, а також алкогольних та слабоалкогольних напоїв.
Протягом перших 7 днів кожного календарного місяця накопичені за попередній місяць бали переводяться в бонусні гривні у співвідношенні 1 бал = 0,01 грн. бонусу.
6. Як отримати додаткові бонуси за приєднання до програми лояльності?
Новим учасникам програма лояльності «ЇМО!» дарує 400 балів на рахунок. Щоб їх отримати, вам треба приєднатися до програми і протягом 14 днів із моменту активації Картки зробити 4 покупки. Для отримання подарункових балів зараховується одна покупка на добу.
7. Коли можна почати використовувати нараховані бонуси?
Ви можете почати використовувати нараховані бонуси для покупок, щойно бали будуть переведені в бонусні гривні на початку нового календарного місяця. Накопичені бонусні гривні призначені лише для розрахування фірмових точках продажу ТМ «Наша Ряба», ТМ «М'ясомаркет», ТМ «Doner Маркет», ТМ «Українське Курча» та гастростудії ТМ «Секрети Шефа», виплата бонусів готівкою умовами програми лояльності не передбачена.
8. Як перевірити стан свого бонусного рахунку?
Кількість накопичених вами балів указується в товарному чеку кожного разу, коли ви робите покупку у фірмовій точці продажу з використанням Картки програми лояльності. Крім того, ви можете перевірити баланс балів і бонусних гривень, а також історію нарахування і списання бонусів, у своєму Особистому кабінеті на сайті myimo.com.ua або мобільному додатку програми лояльності «ЇМО!».
9. Що робити, якщо картка «Сімейного гаманця» втрачена або пошкоджена?
У випадку втрати Картки постійного покупця рекомендуємо заблокувати Картку для того, щоби ніхто не зміг нею скористатися. Для цього зателефонуйте на гарячу лінію програми лояльності за телефоном 0 800 500 001.
Для отримання нової Карти отримайте нову Картку у продавця фірмової точки продажу ТМ «Наша Ряба», ТМ «М'ясомаркет», ТМ «Doner Маркет», ТМ «Українське Курча» та гастростудії ТМ «Секрети Шефа» й зареєструйте її, зателефонувавши на гарячу лінію. Усі накопичені бали й бонусні гривні зберігаються в системі програми лояльності та будуть перенесені на нову Картку.